שלום. היום נהגתי ברכב והשתמשתי בנייד כאשר הוא על ספיקר ומונח על הזרוע השמאלית כששתי ידיי על ההגה. קיבלתי דוח ללא זימון למשפט ורציתי לדעת אם יש לי אפשרות לערער ולזכות כי לפי תקנון התעבורה שקראתי אני חושב שלא עשיתי עברה. אשמח מאוד ליעוץ. (לא בא לי להכנס לתהליך של ערעור אם מראש אני לא צודק). תודה מראש ליאור
שלום רב, חלק מהוראת החוק דורש שהמכשיר יהיה בהתקן מתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום רב, לדעתי אכן מדובר בכשל ראייתי / פגם בכתב האישום אך לא בטוח שבהכרח יביא לביטול כתב האישום. יש לבחון את חומר הראיות בתיק - סביר להניח שקיימת ראייה אובייקטיבית המצביעה על המהירות שנמדד...
המשך תשובה