שלום לקחנו את אבא שלי למר"מ, הוא הרגיש מאוד לא טוב, ובחזור לא מצאנו חניה ליד הבית שלו אז חנינו על המדרכה כדי לעזור לו להיכנס הביתה. כשחזרנו לאוטו כעבור 7 דקות מצאנו דו"ח על סך 500 ש"ח. השעה היתה 23:30 בלילה, חנינו עם 3 גלגלים על המדרכה, השארנו מרחב למעבר, לא חסמנו את המדרכה/הכביש ואפילו לא את הרכבים שחנו על המדרכה לידנו (יותר בפנים, חוסמים כניסה לגן ילדים) שלא קיבלו דו"ח. על הדו"ח לא רשום שם הפקח, רק ראשי תיבות. הערעור נדחה. האם זה הגיוני וחוקי? ואם לא מה אפשר לעשות? היינו אמורים לשלוח בן אדם מעולף שלא יכול ללכת הרבה לבד הביתה? תודה רבה
שלום רב, הגשתם בקשה לביטול הדו"ח בנימוקים אלה והיא נדחתה? האופציה היחידה הקיימת לכם זה להגיש בקשה להשפט ולטעון בבית משפט את הדברים ולטעון טענת צידוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שולמית שלום, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. כפי שעלה בשיחתנו, במקרים דומים בהם ייצגתי נהגים שהועמדו לדין בגין עבירה של חציית צומת ברמזור אדום, הצלחתי להביא לסיום העניין בהסדר טיעון שלא כלל עו...
המשך תשובה