עצרתי לדבר בפלאפון בשולי הכביש ולאחר סיום השיחה ניסיתי להשתלב בתנועה אך לא נתנו לי להשתלב ולאחר כ-150 מטר לערך עמד בצד שוטר שאמר לי לעצור בצד ונתן לי דו"ח על נסיעה בשוליים האם עברתי עברה על נסיעה בשוליים?
שלום רב, באופן עקרוני כן. יש לך אולי נסיבות מקלות אבל העבירה בוצעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום רב, ראשית יש לקבל את חומר החקירה ולברר אם יש בסיס לטענותיך. ככל ואכן קיים בסיס ראייתי לטענותך ובפרט לטעות במדידה, בזיהוי הרכב או העדר תמרור, ואולי גם ישנם כשלים ובעיות נוספות בראיות, ...
המשך תשובה