לפני שנכנסתי למעגל תנועה עצרתי במעבר חצייה ואחרי עצירה מוחלטת ראיתי כיכר ריקה והאוטו בנתיב משמאלי נכנס לכיכר אחרי שניה נכנסתי גם לתוך הכיכר האוטו משמואל עבר ואז נכנס רכב שלישי לכיכר מצד שמואל של הכיכר ופגע בי השאלה מי מאיתנו אשם?
לא הצלחתי להבין איך מתרחשת התאונה, אם נכנסת לכיכר ופגעת ברכב שנמצא בכיכר, את אחראי. אם נכנסתם בו זמנית מאותה כניסה מי שסטה מנתיבו בהנחה שיש שניים כפי שציינת. אם הוא נכנס מכניסה שמאלית ממך ואתה נפגעת אחרי הכניסה שלך לכיכר לכאורה אתה כי אתה פוגע ברכב שכבר נע בכיכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, מצד אחד אנסה להרגיע אותך ואציין כי מאחר ואין לחובתך עבר תעבורתי וכן מדובר ברף שכרות נמוך יחסית ובהתחשב בפגיעה בתעסוקתך, אתה צפוי להקלה בעונש שנגזר בדרך כלל בעבירת שכרות. מצד שני, רשו...
המשך תשובה