שלום נסעתי בכביש עירוני דו סיטרי רציתי לפנות שמאלה בצומת הגיע רכב מאחוריי בעקיפה משמאל וקראה תאונה מי אשם
שלום רב, אלה מקרים שאינם שחור ולבן. לטעמי יש כאן עניין של אחריות משותפת. אבל צריך לבחון את המקרה לגופו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שולמית שלום, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. כפי שעלה בשיחתנו, במקרים דומים בהם ייצגתי נהגים שהועמדו לדין בגין עבירה של חציית צומת ברמזור אדום, הצלחתי להביא לסיום העניין בהסדר טיעון שלא כלל עו...
המשך תשובה