בעיר רחובות חניתי בחניה עם מדרכה צבועה כחול לבן ומולה שלט מבלבל (הדומה לשלט חניה בתשלום), האומר שזו חניית נכים בשעות מסוימות. אין כל סימון חניית נכים אחר, אין מעטפה אין סימונים על הכביש אין מרווחים מתאימים ופרט לשלט נראית כמו כל חניה בתשלום אחרת. מבלבול חניתי שם. האם צורת סימון זו תקנית, מה אוכל לטעון להגנתו במשפט?
שלום רב, לעניין הצבת תמרור לעירייה יש חופש מסויים בהצבת התמרורים במתם העירוני בשליטתה. הדרך הטובה היא לגשת למחלקת ההנדסה ולברר האם התמרור הוצב כדין ויש לו כל האישורים הנדרשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור שלום, ככל ואתה בטוח שלא ביצעת את העבירה, באפשרותך להגיש בקשה להישפט ולטעון טענותיך בבית המשפט. שים לב כי במצב זה וככל ותורשע, ביהמ"ש רשאי לגזור עליך עונש חמור יותר. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה