שלם רב לשכן שלי חניה פרטית מתחת לבית שלו הוא קנה אוטו לבן שלו והשיג מהעירייה מקום חניה לנכה ברחוב של השכונה. היום הוא מסודר הבן שלו חונה בחניה הפרטית והוא חונה במקום המיועד לו - חנית נכה. הדבר פגע מאוד בדיירי השכונה האם דבר זה חוקי? האם לבן אדם שיש חניה פרטית מגיע גם חנית נכה?
שלום רב, זהו פורום תעבורה, עניינך הוא רישוי ועירייה. הייתי ממליץלך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב, אתה חייב להתייצב בבית המשפט אחרת בית המשפט עלול לשפוט אותך שלא בפניך, מבלי לשמוע את טענותיך ולהטיל עליך עונש כבד. הגם שהיתה לך סיבה מוצדקת לביצוע העבירה, עדיין אין זה אומר שהדבר יביא לז...
המשך תשובה