שלום רב, לפני כשבוע קיבלתי רכב מהעבודה, כשנעצרתי לבדיקה שגרתית הסתבר שאין ביטוח או טסט בתוקף. מי אחראי על כך? אני או החברה? מיותר לציין שלא אני הוא בעל הרכב.
על פי החוק אתה האחראי הבלעדי לנסוע ברכב שעבר טסט ויש לו ביטוח, כך שהאישום יהיה נגדך על אף שאתה לא הבעלים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שיר שלום מדובר בדו"ח חנייה ע"י פקח עירייה ולא דו"ח משטרה לביהמ"ש לתעבורה. לכן פורום זה לא עוסק במצב זה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה