אני אמור להגיע לבית משפט בעוד שלושה שבועות על נהיגה במהירות מופרזת. הבעיה שאני אמור לטוס לחו"ל מהעבודה. רציתי לברר האם ניתן לדחות את המשפט או למצוא פתרון אחר? רוב תודות.
ניתן להגיש בקשה לדחיית מועד דיון בצירוף עותק מהכרטיסים. בדיוני תעבורה אם שכרת שירותי עורך דין, ברוב המקרים אין חובת התייצבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה