ברחוב בשכונה שלי בנתניה קיימת חניית נכים מסומנת עם תמרור של השכן. השכן השכיר את הדירה לפניי כחודש וכבר לא גר שם ולמרות זאת עדיין לא הסיר את השלט. ביום שבת חניתי את רכב בחניה הנ"ל וקבלתי דו"ח משטרה ע"ס 1000 ש"ח. האם יש סיכוי לבטל דו"ח כזה? אין לי עברות תנועה בכלל וגם דוחות. בחיים לא הייתי חונה ללא ידיעה שהשכן (שאני מכיר אותו אישית) לא היה עוזב את הדירה . אשמח לתגובה מקצועית בנושא תודה
קובי שלום לך, כל עוד השלט לא הוסר מדובר בחניה אסורה אולם שווה לנסות לבטלו מהסיבה שהשכן השכיר את הדירה אך תצטרך להוכיח את הטענה הזו עליך להציג הוכחה לכך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה