-20 - 30 ס"מ מקסימום.. ועשיתי רברס איטי וזהיר טיפטיפה אחורה, בכדי להתרחק מעמוד חשמל, ופגעתי קלות בפח של זה שמאחוריי. האם ברור שאני חייב, או שבגלל שהוא עצר צמוד מידי אלי, יש סיכוי גדול שאני לא חייב, ושווה ללכת לבית משפט (מול הביטוח שלו)? תודה!
שלום רב. האשמה עליך. נסיעה לאחור מחייבת זהירות רבה יותר. המרחק בניכם לא רלבנטי עליך להקפיד אקסטרה הקפדה שאת יכול לנסוע לאחור בביטחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום רב, לדעתי אכן מדובר בכשל ראייתי / פגם בכתב האישום אך לא בטוח שבהכרח יביא לביטול כתב האישום. יש לבחון את חומר הראיות בתיק - סביר להניח שקיימת ראייה אובייקטיבית המצביעה על המהירות שנמדד...
המשך תשובה