-20 - 30 ס"מ מקסימום.. ועשיתי רברס איטי וזהיר טיפטיפה אחורה, בכדי להתרחק מעמוד חשמל, ופגעתי קלות בפח של זה שמאחוריי. האם ברור שאני חייב, או שבגלל שהוא עצר צמוד מידי אלי, יש סיכוי גדול שאני לא חייב, ושווה ללכת לבית משפט (מול הביטוח שלו)? תודה!
שלום רב. האשמה עליך. נסיעה לאחור מחייבת זהירות רבה יותר. המרחק בניכם לא רלבנטי עליך להקפיד אקסטרה הקפדה שאת יכול לנסוע לאחור בביטחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאיה שלום רב, עליך לקבל את כתב האישום ואת חומר החקירה ולשכור שירותי עו"ד המתמחה בדיני תעבורה אשר ייעץ לך כיצד לנהל את הגנתך בצורה הטובה ביותר. את מוזמנת כמובן ליצור קשר ישיר עימי ולהרחיב בפרטים...
המשך תשובה