היי . עברתי רמזור באור אדום מלא ובצומת שעברתי היה נהג אופנוע עם קסדה ומצלמה שראה אותי עובר תצומת . הוא נסע אחרי צילם אותי ואת המספר רכב . האם יש אפשרות להתחמק מהעונש או לפחות מהנקודות . תודה רבה !
שלום רב, הייתי מציע לך קודם להמתין לדו"ח. כשתקבל דו"ח כזה דבר איתי אשמח לעזור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכל שלום רב, בעיקרון בעבירות תעבורה מומלץ להיוועץ בעו"ד מקצועי בטרם הגעה למשפט. עו"ד מקצועי יכול למצוא פגמים וקשיים בחומר הראיות (ובפרט במצלמת המהירות) ולהביא לביטול כתב האישום או לחילופין לסי...
המשך תשובה