הי שלום.קרה לי שעמדתיי בצומת באור אדום אך דירדרתי בקטנה על מהירות של 7 קמש הבחנתי בשני צילומים ומיד עצרתי . האם אני יקבל דוח לבית? חשוב לציין שהייתי עם משאית
שלום רב, עבירת אור אדום מתבצעת כאשר רכב חוצה את קו הצומת ברמזור אדום, לכן שני הצילומים. לא ברורה לי שאלת ההידרדרות, אם חצית את הצומת, גם במהירות איטית, זו עבירה, אך אם בלמת עצמך לפני שנכנסת לצומת וכך יראה הצילום השני, העבירה לא בוצעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יחיאל שלום רב, פורום זה עוסק בדוחות משטרה המתבררים בביהמ"ש לתעבורה ולא בדוחות חנייה של עירייה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה