שלום פעם היה שקית שלתוכה נושפים והשוטר מחליט אם אני שתיתי ואני שיכור או לא? מדוע יש מכשיר אחר במקום היום ולאן השקית הידועה נעלמה ? זה לא ינשוף ?! אשמח להסבר בעניין
כיום יש מכשיר אלקטרוני שמחליף את השקית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עידו שלום רב, מדובר בכתב אישום בגין עבירה שבסכמות בית המשפט לתעבורה ושלא ניתן להמיר לקנס או להסדר נקודות. עם זאת, מומלץ לנקוט בצעדים הבאים בכדי לסיים את ההליך במינימום נזק : 1. באפשרותך לשכור...
המשך תשובה