היי, הגעתי לירושלים, ועצרתי בחניה מוסדרת לכאורה, כלומר יש סימונים לחניה על הכביש, וכל החניה צבועה באדום לבן, דבר שיצר בלבול. אשמח לשלוח תמונה. החניה כמובן לא הייתה בכביש ראשי, אלא באזור של מרכז קניות. מה אומר החוק במצב זה, שבו העירייה יוצרת מצב שיכול לבלבל?
זה לא הפורום המתאים לשאלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום רב, ראשית יש לקבל את חומר החקירה ולברר אם יש בסיס לטענותיך. ככל ואכן קיים בסיס ראייתי לטענותך ובפרט לטעות במדידה, בזיהוי הרכב או העדר תמרור, ואולי גם ישנם כשלים ובעיות נוספות בראיות, ...
המשך תשובה