שלום, לפני כמה ימים נעצרתי בעבירת מהירות על מהירות של 170 קמ"ש. שללו לי את הרישיון ל-30 יום וזימנו אותי למשפט. האם אני יכול פשוט לשלם קנס? האם אני מחויב להופיע בבית המשפט? תודה, יוגב
סופר מחוייב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה