ברמזור יש נתיבים לישר ונתיב אחד שמאלה. נהג השתמש בנתיב של הישר כדי לעקוף את התור שמחכה לפנות שמאלה, ועבר את קו העצירה ומעבר החציה כדי להיות ראשון בתור. כמה עבירות הוא עבר? אם צולם, למי ניתן לדווח?
אם יש לך פרטי עבירה וחשוב לך תדווח בכל תחנת משטרה הקרובה למגורייך, המשטרה כבר תזמן אותך לעדות מרחיבה אם יוחלט לפתוח תיק. אם צולם ע"י מצלמת הרמזור מכיוון שחלף את קו העצירה באור אדום מרחק מספיק, אין מה לדווח בעל הרכב יקבל דו"ח בדואר.
מספר העברות שעבר? לכאורה אם מה שאתה מספר נכון והעקיפה בוצעה עמוק בתוך הצומת אחר קו הצומת הדמיוני (לאו דווקא קו עצירה), יש עקיפה מימין, כניסה לצומת באור אדום וייתכן שאף עקיפה בצומת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום, העונש בגין עבירת נהיגה בשכרות הוא מינימום 24 חודשי פסילה. עם זאת, ניתן להגיע עם התביעה לעסקת טיעון שבמסגרתה הנהג מורשע בעבירה "קלה" יותר של "נהיגה תחת השפעת אלכוהול" ובמצב זה ניתן לסיי...
המשך תשובה