שלום רב!! לפני 3 חודשים בצעתי עבירה, עקיפה בצומת עם משאית..יש לי 34 נקודות.. בקשתי להישפט. קיבלתי הזמנה לדין,ו בסוף שמצטבר לי שיש לי 6 נקודות רק..רציתי לבטל את המשפט ולשלם את הדוח..האם קיימת אופציה כזאת?
דמיטרי שלום לך, פשוט אל תגיע למשפט והדוח ישלח אליך בדאר .... בית משפט ירשיע אותך בהעדר אם לא תגיע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, מצד אחד אנסה להרגיע אותך ואציין כי מאחר ואין לחובתך עבר תעבורתי וכן מדובר ברף שכרות נמוך יחסית ובהתחשב בפגיעה בתעסוקתך, אתה צפוי להקלה בעונש שנגזר בדרך כלל בעבירת שכרות. מצד שני, רשו...
המשך תשובה