שלום, אני רוכבת על אופניים מזה שנים, לרוב על הכביש או במסלולים ייעודיים. לפני שלושה ימים התנגשתי בהולך רגל שבדיוק חצה את מעבר החצייה (במקום אין רמזור). עזרתי לו ונתתי לו מים אבל הוא ביקש את הפרטים שלי ונתתי לו. מה הדין במקרים כאלה. האם בגלל שאופניים נחשבים לכלי רכב אני אמורה לעשות ביטוח? האם הוא באמת יכול לתבוע אותי? לצערי ראיתי שהיד התנפחה לו. אודה על תשובה מהירה, אביגיל
אופנים זה לא כלי רכב ואתה לא חייב לעשות ביטוח.
הוא יכול לתבוע אותך בהיבט הנזיקי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה