שלום רב, אני אמור להגיע לבית משפט לתעבורה בעוד שבועיים אחרי שנתפסתי נוהג על 185 קמ"ש. הבעיה שאני אמור לנסוע לחו"ל מהעבודה. השאלה שלי היא האם ניתן לדחות את המשפט או לשפוט אותי שלא בפניי? תודה,
יש להגיש בקשת דחיה לבית משפט עם פירוט הנסיבות, צילום כרטיס או אישור אחר לטיסה, זאת בטרם מועד הדיון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדר שלום רב, עלי לעיין בכתב האישום, לשמוע פרטים עליך וליתן לך יעוץ משפטי פרטני. בנסיבות ברור שעליך לקבל ייעוץ מעו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, ע...
המשך תשובה