שלום עברתי לגור בישוב גבעון החדשה, השייך למטה בנימין מספר דיירים סימנו לעצמם חנייה פרטית באמצעות צביעת השטח ,ובנוסף הם חוסמים ועושים נזקים לרכבים החונים במקום המסומן במזכירות הישוב נאמר לנו שאין חניות פרטיות ברחוב שאלתי היא מה לשון החוק בנוגע לזה ומי אמור לעשות סדר משטרה מועצה אזורית כרגע המצב מסוכן יש צעקות מריבות אפילו משטרה הוזמנה האם בישובים מעבר לקו הירוק אין חוקים והחזק שולט אשמח לדעת מה החוקים לגבי סימון שלא כחוק ,חסימת רכבים ועשיית נזק לרכבים
נעמי שלום, חוקי המדינה חלים גם חלים במצב אותו תיארת. השאלה היא נכונות הגורמים המטפלים לאכוף אותם במצבים כאלה, אגב לעניין זה אין קשר למיקום ישובך. החוק בהחלט שאינו מתיר סימון והשתלטות פרטית על שטחים ציבוריים וגם לא היזק לרכוש.
לעניין החזק שולט בכל בכבוד זה לא שייך למיקום הישוב זה שייך לרצון לאכוף, כפי שציינתי קודם והרצון להתמודד עם התופעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ולד שלום, פורום זה עוסק בכתבי אישום ודוחות שניתנו ע"י המשטרה והערכאה היא - בית המשפט לענייני תעבורה. לעומת זאת, ככל ותגיש בקשה להישפט בגין דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, עניינך ידון בבית המשפט לעניי...
המשך תשובה