אני נהג ותיק תפסו אותי על נהיגה באור אדום מחר המשפט מה לעשות
שלום רב, לפנות לייעוץ אצל עורך דין בזמן. ענישה תלויה במספר מרכיבים ואם יש טענות לאחריות צריך לקבל חומר חקירה. דברי שלוקח יותר מיום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועם שלום רב, ברגע שקיבלת זימון לבית המשפט לתעבורה עליך להתייצב בדיון או להסתייע בשירותי עו"ד שייצג ויתייצב במקומך. ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה ולהגיע להסדר טיעון מקל ככל ...
המשך תשובה