היי, קיבלתי דוח על סך 250 ש"ח על כך שחניתי את רכבי בתחנת מוניות. התחנה אינה פעילה כבר זמן רב, כך שכל מה שנותר הוא התמרור, אך לא המוניות. האם יש לי קייס לא לשלם את הקנס? תודה
שלום רב, השאלה היא האם התמרור מוצב שם כדין. אני הייתי ממליץ לפנות בכתב לעירייה בבקשה לביטול הדו"ח בטענה שהתמרור לא מוצב כדין והתחנה איננה פעילה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, ככל ולא ביצעת את העבירה אז כמובן שעליך להילחם ולנסות לצאת זכאי בדין. ואולם אם ביצעת את העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה בניסיון לסיים את ההליך בהסדר טיעון קל ככל שאפשר. מומלץ ...
המשך תשובה