קיבלתי דוח בשל מהירות בדרך עירונית . נסעתי 76 קמש ( הדוח צוין כי נהגתי על 71 קשמ כי הוא מוריד סטייה של 5 קמש למטה ) . בדרך הזו מותר לנסוע עד 50 קמש. כלומר עד 70 קמש הייתי מקבלת קנס של 250 שח ובגלל עוד 1 קמש בלבד ( בגלל שנסעתי על 71 ולא 70 קמש) קיבלתי קנס של 750 שח ו8 נקודות. האם אפשר לעשוץ משהו בנידון על מנת לערער על הקמש הבודד הה על מנת להוריד את הדוח ל250 במקום 750 שח? תודה רבה טלי
שלום רב, לבקש להשפט ולנסות לתקן המהירות בהסדר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבשה שלום רב, ככל ובתאונת הדרכים המתוארת לא נחבל אדם "חבלה של ממש", והסדרת ייצוג מול עו"ד לייצג אותך בהליך זה והוא התייצב בדיון במקומך, אין חובת התייצבות פיסית. עם זאת, רצוי שהנאשם יתייצב בדיונ...
המשך תשובה