שלום רב, לפני כשלושה חודשים דרסתי הולכת רגל בתחום מעבר חצייה, הנפגעת השתפשפה ברגל והרכב לא ניזוק למרות שבזימון כתבו שכן. קיבלתי זימון למשפט בספטמבר בו מפורטים סעיפים 62, 38, 67, 21. בשימוע יום אחרי קיבלתי את הרישיון לאחר הסבר כי אינני נהגת צעירה וללא עבירות תנועה קודמות וכי לא ראיתי את הולכת הרגל. השאלה היא כזו מה העונש שאקבל האם קנס/ מאסר/ עבודת שירות? ואם קנס מהו הסכום? תודה רבה.
שלום רב, על העבירות שציינת יש פסילת מינימום של 90 ימים על פי חוק, פסילה על תנאי וקנס. מדובר בעבירה שנחשבת חמורה. משך פסילה וקנס בין היתר בהגדרת החבלה בכתב האישום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה