ברכב חונה, מול מי הנתבע צריך לעמוד מולי או מול העסק?
שלום רב, התשובה לשאלה תלויה באם היה ביטוח לכלי. אם היה חברת הביטוח אמורה לכסות נהיגתך ואין בעיה. אם לא היה, עקרונית מולך, כאשר ניתן לתבוע גם את המעסיק בתור גורם אחראי, אך יש לכך מגבלות מסויימות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה