שלום קיבלתי לפני מספר ימים מעיריית תל אביב שנסעתי בתחבורה ציבורית לפני 5 חודשים ורק עכשיו נזכרו לשלוח מישהו אמר לי שאחרי 4 חודשים הדוח מבוטל זה נכון?
שלום רב, אכן בדוחות מצלמה צריכה להגיע הודעה על ביצוע העבירה תוך 4 חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמעון שלום רב, הודעת עד אמורה להיות מוגשת לבית המשפט באמצעות העד שגבה את ההודעה (ובכפוף לחקירה נגדית של העד). המצב בו גובה ההודעה לא מופיע ברשימת עדי התביעה אמנם מעמיד את התביעה "בבעיה" אך היא...
המשך תשובה