שלום, קיבלתי היום בדואר רשום קנס 250 ש"ח מהמשטרה על עבירה מספטמבר 2016, אי ציות לתמרור 433, סמל עבירה 5913. לא קיבלתי את הדו"ח בעבר (לא היה לי על השמשה), כך שאין לי איך להתגונן או לבדוק כעת מה היה ואם היה. מה האפשרויות שלי? האם זו עילה לביטול הקנס? תודה מראש!
שלום רב, באם הדו"ח נמסר לראשונה מעל ל ארבעה חודשים מביצוע העבירה ללא התרעה או הודעה קודמת הוא התיישן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום, העונש בגין עבירת נהיגה בשכרות הוא מינימום 24 חודשי פסילה. עם זאת, ניתן להגיע עם התביעה לעסקת טיעון שבמסגרתה הנהג מורשע בעבירה "קלה" יותר של "נהיגה תחת השפעת אלכוהול" ובמצב זה ניתן לסיי...
המשך תשובה