שלום רב, הבוקר עצר אותי שוטר על אופנוע לאחר שעברתי צומת ברמזור כתום. השוטר טוען שנסעתי ברמזור אדום מלא, נתן לי דוח של 1000 שקל ו10 נקודות. אני בת 26, בלי עבר של דוחות בכלל, זאת הפעם הראשונה שאני מקבלת דו"ח וקשה לי עם ה10 נקודות האלה ממש. האם יש אופציה להמיר לאזהרה? להקל בעונש או בנקודות? נא עזרתך בנושא, תודה.
שלום רב, את יכולה לפנות בכתב למפנ"א בבקשה מסודרת להמרה באזהרה, לא בטוח שאת עומדת בקרטריונים, ללא מידע על עבר או ותק מדוייקים, אבל יש להם שיקול דעת. הפניה באמצעות דואר לת.ד. 120 פ"ת בהתאם להנחיות בגב הדו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עידו שלום רב, מדובר בכתב אישום בגין עבירה שבסכמות בית המשפט לתעבורה ושלא ניתן להמיר לקנס או להסדר נקודות. עם זאת, מומלץ לנקוט בצעדים הבאים בכדי לסיים את ההליך במינימום נזק : 1. באפשרותך לשכור...
המשך תשובה