שלום רב, לפני כשנה וחצי קיבלתי דוח בגין מהירות בעקבות צילום במצלמת א3. ביקשתי להישפט ובמהלך המשפט, לאחר בירור הפרטים נמסר לי מכתב גנרי: שבבית המשפט מתנהל תיק בדבר תקינות המערכת וההכרעה תהיה לפי תיק זה. כעת זומנתי למשפט נוסף. כיצד מומלץ להתכונן אליו, או מה עליי לטעון / לבקש? מדובר על קנס של 750 ש״ח ו-8 נקודות (בהפרש של 3 קמ״ש מהקנס המופחת ללא נקודות). תודה מראש!
את יכולה לכפור בכתב האישום ולטעון שלא חרגת מהמהירות המותרת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה