חידשתי את רשיון הנהיגה בגיל 29. קיבלתי רשיון זמני שם נרשם ששילמתי את האגרה עד שנת 2025. התוקף של הרשיון הזמני םג לפני מספר חודשים. האם זה אומר שאין לי רשיון במערכת או שזה רק אומר שאני מסתובב ללא רשיון אבל במערכת אני כן מוזן כבעל רשיון בתוקף?
שלום רועי, עקרונית היית צריך לקבל רשיון רגיל בדואר. אל תבנה על רישום במערכת אתה צריך לנהוג עם רשיון תקף. גש למשרד הרישוי ובדוק את זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה