שלום קבלתי דוח בדואר שהרכב צולם והנוסע ליד הנהג לא היה חגור. האם ניתן לערער ולומר שהנוסע נתבקש לשים חגורה וסירב?
שלום רב, התושה היא לא. סירב. תעצור את הרכב עד שישים. אבסולוטית אסור לנסוע כך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעל שלום רב, מנתוני שאלתך עולה כי עדיין לא קיבלת זימון לבית המשפט ולא ברור אם בכלל ינקטו הליך תעבורתי כנגדך. על כן, שאלתך תאורטית בשלב זה. ככל ותקבלי זימון למשפט, הנך מוזמנת ליצור קשר עימי. ...
המשך תשובה