הייתי מעורב בתאונת דרכים באמצע כיכר בהרצליה. מכוניתי פגעה בצידה של מכונית שנכנסה לכיכר אחרי שאני כבר הייתי בתוכה. לדעתי המכונית לא נתנה לי זכות קדימה. מי אשם בתאונה וכמה זמן יש התיישנות על התביעה? כל אחד מאיתנו מבוטח בחברת ביטוח אחרת. תודה.
שלום רב, זכות הקדימה הינה לרכב הנע בכיכר. התיישנות תביעה הינה בהתאם לחוקים, אם תרצה לפנות לפוליסה, על פי חוק חוזה ביטוח התיישנות של 3 שנים. תביעה נגד הפוגע, התיישנות רגילה 7 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור שלום, ככל ואתה בטוח שלא ביצעת את העבירה, באפשרותך להגיש בקשה להישפט ולטעון טענותיך בבית המשפט. שים לב כי במצב זה וככל ותורשע, ביהמ"ש רשאי לגזור עליך עונש חמור יותר. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה