הייתי מעורב בתאונת דרכים באמצע כיכר בהרצליה. מכוניתי פגעה בצידה של מכונית שנכנסה לכיכר אחרי שאני כבר הייתי בתוכה. לדעתי המכונית לא נתנה לי זכות קדימה. מי אשם בתאונה וכמה זמן יש התיישנות על התביעה? כל אחד מאיתנו מבוטח בחברת ביטוח אחרת. תודה.
שלום רב, זכות הקדימה הינה לרכב הנע בכיכר. התיישנות תביעה הינה בהתאם לחוקים, אם תרצה לפנות לפוליסה, על פי חוק חוזה ביטוח התיישנות של 3 שנים. תביעה נגד הפוגע, התיישנות רגילה 7 שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה