מה עושה נהג וותיק מאד שאיננו תושב תל אביב ונוהג מכיכר רבין לכיוון דיזנגוף סנטר דרך רחוב קינג ג'ורג' ולפתע באמצע הכביש יש תמרור לנתיב ציבורי, תמרור שלא נראה בשעות החשיכה ובשעות היום לא ברור מהיכן אסור לסוע??? בתמורה נדיבה מאגף החנייה(????) של עיריית תל אביב מקבל בתוך פחות מחודש ימים 2 הודעות קנס על 500 ש"ח כל אחד??? לפני שנה כשנסעתי באותו מסלול לא היתה שום הודעה/תמרור על מעבר לנתיבים לרכב ציבורי בלבד. מה עושים???
שלום רב, מגיש בקשה לביטול הדו"ח, תטען לקושי ותבקש "זמן חסד להסתגלות"
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה אינו עוסק בדוחות עירייה אלא דוחות משטרה בלבד. עם זאת מצאתי לציין כי על גבי הדו"ח שקיבלת אמורים להיות פרטים כיצד ניתן להגיש בקשה לביטול הדו"ח ו\או באתר העירייה הרלוונטית. בהצלחה...
המשך תשובה