שלום, קיבלתי דוח על מעבר באור אדום וביקשתי להישפט. קיבלתי תאריך למשפט. אני רוצה לבקש הקלה בעונש בגין הנסיבות אותם אסביר והיעדר עבירות במשך 23 שנות רישיון. האם לפני המשפט נפגשים עם התובע המשטרתי כרוטינה או שעליי לבקש פגישה לפני המשפט? ואם כן, כיצד פונים אליהם ומבקשים הקלה?
שלחתי לך תשובה במייל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאיה שלום רב, עליך לקבל את כתב האישום ואת חומר החקירה ולשכור שירותי עו"ד המתמחה בדיני תעבורה אשר ייעץ לך כיצד לנהל את הגנתך בצורה הטובה ביותר. את מוזמנת כמובן ליצור קשר ישיר עימי ולהרחיב בפרטים...
המשך תשובה