לחברה בה אני עובד הגיע דוח מהמשטרה שרכב שהיה שלי חצה באור אדום יותר מ5 שניות ויש זימון למשפט במאי , בדוח רשום שהעבירה מחייבת 10 נקודות. 1.מה היית עושה במקומי כבוד העורך דין?(בהנחה שאני הנהג) 2. מה סכום הקנס שמקבלת חברה אם לא ידוע מי נהג ברכב? 3. איך אני בודק אם יש לי נקודות? תודה רבה
שלום רב, סכום קנס על חברה מתחיל ב 3,000 ₪ כסכום מינימאלי. בדיקת נקודות תתבצע מול משרד הרישוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, ככל ולא ביצעת את העבירה אז כמובן שעליך להילחם ולנסות לצאת זכאי בדין. ואולם אם ביצעת את העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה בניסיון לסיים את ההליך בהסדר טיעון קל ככל שאפשר. מומלץ ...
המשך תשובה