קיבלתי קנס עם צילום הרכב על מעבר באור אדום. כתבתי מכתב בקשה לביטול\המרה. נעניתי שמכיוון שהמכתב נשלח לאחר 30 יום ממועד קבלת הקנס, לא דנו בפנייתי. בינתיים הקנס צבר ריבית. האם יש מה לעשות?
שלום רב, יש להגיש בקשה לארכה להשפט ולהשפט לבית המשפט המוסמך בנימוק שאחר ביצע העבירה ומודה בה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום, נהיגה ללא מלווה בשעות הלילה, להבדיל משעות היום, נתפסת כעבירה חמורה יותר ע"י רשויות אכיפת החוק ועל כן העונש הצפוי הוא בהתאם. מצד שני, העובדה כי מדובר בנסיעת חירום בהחלט תיזקף לזכותך...
המשך תשובה