זומנתי למשפט בגין אי חגירה מאחור של שני נוסעים, הם קיבלו קנס ואני קיבלתי קנס אבל סירבתי לשלם כי דרשתי מהם לחגור ולא ידעתי שהם לא חגורים. מדובר בשני אנשים שעובדים איתי שאין בינינו קשר מעבר לכך. באיזה עונש אני מסתכנת?
שלום רב, כנהגת את זאת שאחראית גם על הנוסעים. על כן לא מספיק שביקשת, היה עלייך לוודא. על כן, על פי החוק היבש, את אחראית. הסיכון שלך- עקרונית קנס. תלוי עבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבי שלום רב, המדובר בעבירת ברירת משפט - כלומר ניתנת לנהג האפשרות לבחור אם להודות ולשלם קנס או להישפט. בשאלתך לא ציינת דבר בעניין זה. באשר לשאר שאלותיך הנך מוזמן לקרוא את תשובותיי בפורום זה....
המשך תשובה