שלום רב חניתי בחניה לפני(!) תמרור חניית נכה בהנחה כי חניית הנכה הינה אחרי התמרור (בנוסף היה אחרי(!) התמרור על מקום החניה סימון של X צבוע בלבן) קיבלתי דוח על חניה בחניית נכה. להבנתי תמרור נועד לסמל ולהנחות את המתייחס להוראות הדרך שאחריו ולא לפניו. האמנם? תודה רונן
שלום רב, עקרונית אתה צודק, התמרור אמור לסמן על קטע שחל ממנו והלאה. נשאלת השאלה אם לא היה סימון נוסף על הקרקע או סימון ספציפי למקום בו חנית, אם לא היה. הצדק בהחלט אתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום, נהיגה ללא מלווה בשעות הלילה, להבדיל משעות היום, נתפסת כעבירה חמורה יותר ע"י רשויות אכיפת החוק ועל כן העונש הצפוי הוא בהתאם. מצד שני, העובדה כי מדובר בנסיעת חירום בהחלט תיזקף לזכותך...
המשך תשובה