שלום, הגשתי בקשה להישפט על דוח חניה שקיבלתי וקיבלתי הזמנה לדין. האם אפשר לשלוח את בא כוחי לדיון מבלי להתייצב בעצמי? אודה לתשובה.
אם יש לך עורך דין מה הוא אמר לך?
עקרונית את צריכה להתייצב לדיונים אלא אם בית משפט פטר אותך. החריג הוא בתעבורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, ככל ולא ביצעת את העבירה אז כמובן שעליך להילחם ולנסות לצאת זכאי בדין. ואולם אם ביצעת את העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה בניסיון לסיים את ההליך בהסדר טיעון קל ככל שאפשר. מומלץ ...
המשך תשובה