בן 17 ועשרה חודשים נהג עם וותק של 10 חודשים , קיבל דוח 1500שח ו 10 נקודות , על עשיית פרסה באדום . מה ניתן לעשות ?! חייב עורך דין
שלום רב, לא חייב עורך דין אבל אם רוצה לבטל את הנקודות או לתקן את הסעיפים מאוד רצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום רב, ראשית יש לקבל את חומר החקירה ולברר אם יש בסיס לטענותיך. ככל ואכן קיים בסיס ראייתי לטענותך ובפרט לטעות במדידה, בזיהוי הרכב או העדר תמרור, ואולי גם ישנם כשלים ובעיות נוספות בראיות, ...
המשך תשובה