שלום, קיבלתי דוח על פנייה שמאלה בצומת T במקום בו יש שלט עגול כחול עם חץ לבן קצת ארוך ובסופו הוא פונה ימינה, אבל אין במקום שלט עם איסור על פנייה שמאלה, האם ניתן לערער על הדוח? תודה ויום טוב, מיטל
לא הצלחתי להבין איזה שלט היה לך שם, אם היה שלט של פניה ימינה בלבד, אז אין לך פניה שמאלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה