שלום אביתר. קבלתי דוח. בצילום הראשון נראית מכוניתי אחרי קו העצירה כשהרמזור אדום. (הגלגלים האחוריים עליו. האם יתכן שלפני כן בעודי לפני קו העצירה הרמזור הבהב ולכן בדיעבד יכולתי להמשיך בנסיעה? האם ניתן לטעון זאת בבית המשפט? האם כדאי לבקש להשפט? תודה!
שלום לך, אמורות להיות שתי תמונות. אני מעדיף לראות את שתיהן בעיניים לפני שאני עונה. אתה מוזמן ליצור עימי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום רב, לדעתי אכן מדובר בכשל ראייתי / פגם בכתב האישום אך לא בטוח שבהכרח יביא לביטול כתב האישום. יש לבחון את חומר הראיות בתיק - סביר להניח שקיימת ראייה אובייקטיבית המצביעה על המהירות שנמדד...
המשך תשובה