קבלת דוח עם הרבה שגיאות כתיב וקשה להבין מה כתוב שם מה עושים עם זה? יש,אפשרות לבטל?
ניר שלום לך , בהחלט יש עילה לביטול דוח במידה והוא לא קריא , תגיש בקשה במעמד ה-30 ימים מיום קבלת הדוח למפנ"א ופרט את הנימוקים לבקשה ציין כי ישנה פסיקה בגין זכוי נאשם בשל העובדה כי הדוח לא היה קריא, בהצלחה לך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בזימון נהגים לבית המשפט לתעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה