משרד הרישוי תובע לשלם 3500 שח עבור 4 שנים של רישיון רכב.השבתתי את הרכב שפשוט היה ישן ולא תיפקד.נזכרו אחרי 4 שנים לדרוש תשלום.חוקי? מה עושים? תודה הם זכאים לדרוש תשלום? מדוע לא פנו אחרי שנה או שנתיים? שתקו 4 שנים!
שלום רב, לא ברורה לי השאלה. אם רכב הושבת, לא צריכה להיות כל דרישת תשלום לאחר ההשבתה. אם ביום שהגעת להשבית אמרו לך חביבי תשלם על ארבע השנים האחרונות בהן לא שילמת הם צודקים. החוק מטיל את האחריות לביצוע מבחן הכשירות השנתי (טסט) הכולל בתוכו תשלום אגרת רישוי, עליך. משרד הרישוי אמנם אמור לשלוח לך כל שנה הודעה. אך שוב האחריות בחוק עליך. אם לא עשית כן, תחוייב על כל השנים בהן לא ביצעת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה