האם זה מקובל בתחום הביטוח שהחברה בה אני מבוטח ,תובעת מהחברה של צד ג רק חלק שלה ? ואותי שולחים להתדיין לבד על החלק שלי....האם זה נוהל מקובל?
שלום רב, זאת למעשה בדרך היחדה. חברה לא יכולה לתבוע את מה שלא יצא מכיסה. אבל כיום חברות ביטוח רבות דורשות מעורכי הדין שלהם לצרף את המבוטח לתביעה כחלק מהשירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה