שלום לך, מואשמת שנהגתי באור אדום לתוך צומת, תוך סיכון חיי אדם. באותו יום בכלל לא נהגתי אלא הייתי בביתי חולה, כך שאני רוצה לערער על האישום. איך אפשר להוכיח את זה?
שלום לך שונית עליך להצהיר על כך שאדם אחר נהג מוזמנת לפנות אליי אשית בנייד המעודכן באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ירון שלום, קיימת אי בהירות בשאלתך שכן מצד אחד כתבת שקיבלת זימון לביהמ"ש ומצד שני אתה שואל אם לשלם את הקנס. ככל הידוע לי נסיעה במהירות המתוארת בשאלתך לא מצדיקה זימון לביהמ"ש אלא הודעת קנס. אנא ה...
המשך תשובה