שלום רב, חניתי במושב בתחומי המועצה אזורית לב השרון מאחר ומשם אספו אותי למילואים. קיבלתי דוח חניה על ידי משטרת ישראל והוא שולם. כעת, חמישה חודשים אחרי העבירה, קיבלתי בדיואר (שתאריך השליחה גם הוא 5 חודשים אחרי העבירה) מפקח של המועצה האזורית. הדוח של הפקח של המועצה ניתן שעתיים לאחר הדוח של השוטר, האם חוקי העונש הכפול הזה? תודה רבה, בן
שלום רב, על אף שזה סותר את כללי סדר הדין לגבי עבירה מתמשכת, הפסיקה מאפשרת מתן דוחות מרובים על השארת רכב חונה במקום אסור לזמן ארוך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צור שלום רב, הזמנה לדין משמעותה שהמהירות שנמדדה חורגת מהטווח המאפשר סיום העבירה בתשלום קנס בלבד. מה גם שהעניין הועבר לטיפול התביעה ולהכרעת בית המשפט. לכן קיים קושי להמיר את המשפט בקנס. # חש...
המשך תשובה