שלום, קיבלתי קנס ע"ס 250 בגין: העמדת/החנית את רכבך בצד רכב אחר העומד או חונה הרכב מצולם מקדימה ומאחורה ובזמן הזה הייתי ברכב והתמונות מעידות על כך האם ע"פ חוק רשאי פקח להביא דוח בזמן שאני ברכב? או שניתן לערער ולהזדכות? תודה!
שלום רב, טכנית, העבירה בוצעה, מעשית, המטרה אינה "קנסות" כי אם מניעה ואוי ועל כך גם יש פסיקה שהפקח יורה לך לפנות המקום ולא ייתן דו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, פורום זה לא נועד להעריך סיכויי בקשה להישפט. מכל מקום קח בחשבון כי בשאלה אם להגיש בקשה להישפט יש לזכור כי לבית המשפט הסמכות להחמיר בעונש ולהטיל גם קנס בסכום גבוה מהקנס המקורי. מצד שני...
המשך תשובה