שלום. רציתי לשאול האם ישנה עילה לבטל דוח בגין אי יכולת של השוטר לראות את האור האדום ברמזורו של הנהג? תודה מראש.
שלום רב, על ביטול הדו"ח לא הייתי בונה. שוטר כתב שראה, קשה לי להאמין "שישברו לו את המילה" במערכת. ניהול תיק וזיכוי אפשרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני שלום, מבלי להיכנס לפרטי המקרה שלך אשיב לך כך: ככל ואת מודה בביצוע העבירה ומעוניינת לסיים את ההליך בהסדר טיעון, אז אכן פתוחה הדרך לפנות לתובע המשטרתי בהצעה מקדימה להסדר טיעון ובכלל זה גם לבק...
המשך תשובה